تعمیر کنسول بازی

کنسول بازی نیز مانند سایر دستگاه‌های الکتریکی ممکن است دچار اختلالاتی شود. در برخی موارد بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری کنسول‌های بازی دچار نقص فنی می‌شوند و عملکرد دستگاه را با مشکل روبه‌رو می‌کنند. در صورت بروز این مشکل باید تعمیر کنسول بازی توسط کارشناسان باتجربه صورت گیرد. تعمیرات کنسول‌ بازی اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود ممکن است بخش‌های دیگر دستگاه نیز آسیب ببیند.

مرکز تعمیر دسته بازی

مرکز تعمیر دسته بازی پی اس استور دارای پیشرفته‌ترین ابزارها برای تعمیر است. تعمیرات کنسول‌ ایکس باکس از جمله خدماتی است که در این مجموعه انجام می‌شود. همچنین بعد از تحویل دسته به تعمیرکاران، دستگاه بررسی می‌شود و هزینه نهایی را اعلام می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است در زمان تحویل دسته بازی باید همه قطعات آن مثل دسته بازی و آدابتور را به همراه خود داشته باشید.

فرآیند تعمیر کنسول بازی

تعمیر تخصصی کنسول بازی باید به گونه‌ای باشد که ابتدا عیب‌های آن مشخص شود. تشخیص عیب‌یابی با استفاده از علائم و عملکرد دستگاه صورت می‌گیرد. کارشناسان ما در مجموعه پی اس استور با توجه عملکرد دستگاه قسمت‌های دیگر کنسول را چک می‌کنند تا قطعه یا قطعات خراب را شناسایی کنند. برای مثال اگر دستگاه پشت سر هم خطا می‌دهد با توجه به کد صادره و مفهوم آن کارهای لازم را جهت تعمیر انجام می‌دهند. بعد از عیب‌یابی نوبت به تعمیر کنسول با استفاده از شدت و نوع مشکل می‌رسد. به طور کلی تعمیرکاران سعی می‌کنند که قطعه خراب شده را تعمیر کنند تا دیگر لازم به تعویض آن نباشد. البته بعضی مواقع شدت خرابی به گونه‌ای بالا است که مجبور به تعویض قطعه می‌شوند.

قیمت تعمیر کنسول بازی

مهمترین مواردی که بر هزینه تعمیر کنسول بازی تاثیر می‌گذارد نوع خرابی است. نوع خرابی می‌تواند به صورت سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که مشکلات سخت افزاری شامل خرابی قطعات، مشکلات کارت گرافیک، خرابی درایو دیسک وغیره است. از مشکلات نرم افزاری نیز می‌توان به مواردب همچون خطاهای سیستم عامل، ویروس، بروز رسانی نرم افزارهای ناموفق وغیره اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر کنسول بازی می‌توانید با کارشناسان ما در پی اس استور تماس بگیرید و در صورت نیاز خدمات تعمیر کنسول بازی را دریافت کنید.