نصب بازی ایکس باکس

حتماً برای شما هم نصب بازی ایکس باکس وان هیجان‌انگیز است. نصب تعداد زیادی بازی روی این کنسول این فرصت را ایجاد می‌کند که مدت‌های زیادی از یک سری بازی‌های جدید و قطعاً هیجان‌انگیز لذت ببرید. خوشبختانه نصب بازی xbox series s هیچ محدودیتی نداشته و شما بسته به حجم رم موجود در کنسول خود می‌توانید حتی 200 بازی را نیز به صورت همزمان نصب نمایید. در زمان نصب بازی ایکس باکس چند چالش پیش روی شما است که مهم‌ترین آن‌ها حجم رم یا حافظه کنسول است. در صورتی که حجم کنسول شما 1 ترابایت باشد به راحتی می‌توانید بازی‌های زیادی روی آن نصب نمایید.

در ادامه سری ایکس باکس اهمیت می‌یابد و در انتها گروه سنی و ژانرهایی که به بازی کردن در آن‌ها علاقه دارید. بدیهی است در میان حجم زیادی از بازی‌ها، حتماً ژانرهای مورد علاقه شما جای دارند و می‌توانید از بازی کردن در آن‌ها و حتی تجربه ژانرهای جدید اوقات فراغت خوبی را پشت سر بگذارید.

نصب بازی ایکس باکس وان

نصب بازی xbox one به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام می‌گیرد. هر کدام از این موارد ویژگی‌ها و ملاحظات خاص خود را دارد که باید به آن‌ها توجه کرده و با توجه به محدودیت‌ها و علایق خود بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

در صورتی که انتخاب شما نصب بازی آنلاین ایکس باکس وان باشد؛ باید بدانید که هزینه بیشتری برای نصب بازی‌ها باید پرداخت کنید. این مدل بازی‌ها در بستر اینترنت انجام می‌گیرد و از این رو پارتنرها و رقبای شما جهانی هستند. بسته به نوع بازی شما می‌توانید با عده‌ای هم‌گروه شده و به حل مسائل و حتی یورش در بازی اقدام کنید و یا اینکه به رقابت با یک فرد در یک گوشه از دنیا بروید. این بازی‌ها امکان تعامل با دیگر بازیکنان را برای شما فراهم می‌کند و از این رو در دنیا بازی‌های آنلاین طرفدار بیشتری دارند. در این بازی‌ها گاه رقابت به دنیای حقیقی کشیده شده و بازیکنان مطرح دنیا نیز با هم در حل مسائل و طی کردن مراحل رقابت می‌کنند و به اصطلاح کری می‌خوانند.

اما در صورتی که بازیکن حرفه‌ای نیستید و یا اینکه برای گذراندن اوقات فراغت فرزند خود تصمیم به نصب بازی دارید؛ بهترین گزینه پیش روی شما نصب بازی افلاین ایکس باکس وان است. در این شیوه هزینه نصب بازی به مراتب کمتر است. بازیکنان با هم تعامل مجازی ندارند و تنها در صورتی می‌توانند چند نفر همزمان با هم بازی کنند که از نظر فیزیکی در یک محل گرد هم آمده باشند. به عبارتی در این شیوه نصب بازی،تسلط والدین روی کودکان بیشتر است؛ آن‌ها می‌توانند بر اساس گروه سنی و علاقه کودکان به بازی اقدام به انتخاب و نصب بازی بزنند. تنها ملاحظه‌ای که در این روش نصب وجود دارد این است که به هیچ عنوان نباید کنسول را به اینترنت متصل نمود.

مرکز نصب بازی xbox one

با توجه به اینکه نصب بازی ایکس باکس وان ارزان برای والدین و افرادی که تنها برای گذراندن اوقات فراغت اقدام به بازی می‌کنند، چالش مهم است؛ فروشگاه تصمیم گرفته است که پکیج بسیار مقرون به صرفه طراحی کند. در این پکیج شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را در زمان تحویل ایکس باکش معرفی کنید و بسته به تعداد بازی‌ها در مدت زمان مشخص، کنسول را تحویل بگیرید. هر چه تعداد بازی‌های مورد نظر شما کمتر باشد؛ بدیهی است که قیمت ریختن بازی روی هارد xbox one s کمتر خواهد بود. البته نوع بازی‌ها نیز در قیمت مهم هستند اما به صورت کلی برای این مجموعه مهم رضایت شما است و از این رو تفاوتی در نوع بازی و ژانر مورد نظر شما قائل نخواهیم بود.

نصب بازی xbox series s

در زمان انتخاب بازی برای نصب بازی xbox series x باید دقت داشته باشید که بازی برای آن سری مناسب است و یا اینکه قابلیت نصب روی سری مورد نظر شما را ندارد. ایکس باکس در سری‌های مختلف با قابلیت‌های متفاوت وارد بازار شده است و از این رو نصب بازی ایکس باکس سری اس با سری ایکس کمی تفاوت خواهد داشت. اما به صورت کلی نصب بازی در سری‌های جدید هزینه بیشتری دارد و لازم به ذکر است که بازی‌هایی که برای سری‌های جدید ایکس باکس طراحی می‌شوند جذابیت بیشتری نیز دارند.

بهتر است بعد از بررسی اینکه بازی برای گروه سنی شما مناسب است و در ژانر مورد علاقه شما طراحی شده است؛ نگاهی به امکان نصب آن روی سری مورد نظرتان هم بی اندازید. گرچه اگر به تازگی از سری‌های جدید ایکس باکس کنسول خریداری کرده‌اید؛ می‌توانید جدیدترین بازی‌های طراحی شده را نصب کرده و از بازی کردن در محیط آن‌ها لذت ببرید. این محدودیت بیشتر برای افرادی است که صاحب سری‌های قدیمی ایکس باکس هستند.

قیمت نصب بازی ایکس باکس

قیمت نصب بازی ایکس باکس وان از عوامل متعددی تأثیر می‌گیرد که مهم‌ترین آن‌ها تعداد بازی مد نظر شما است. البته دست شما در انتخاب تعداد بازی آن چنان باز نیست و باید سفارش خود را مطابق با حجم حافظه کنسول خود مدیریت کنید. در ادامه سری ایکس باکس است که می‌تواند تعیین‌کننده قیمت نصب بازی xbox باشد. به عنوان نمونه می‌توان گفت که نصب بازی روی سری ایکس بیشتر از سری اس خواهد بود. از دیگر عوامل تأثیرگذار نوع خاصی از بازی است. به عنوان مثال اگر تصمیم داشته باشید که به صورت آنلاین در بازی‌ها رقابت کنید برای نصب بازی باید هزینه بیشتری را در نظر داشته باشید. اما در مورد بازی‌های آفلاین این موضوع کمی تعدیل شده و تعداد زیادی بازی را می‌توانید با هزینه معقول نصب کرده و در طول تعطیلات، اوقات فراغت خود را پر کنید.