نصب بازی ps4

یکی از چالش‌های پیش روی بازیکنان نصب بازی روی ps4 است. با توجه به قیمت بالای خرید دیسک بازی،امروز خرید اکانت بازی‌ها و نصب آن روی کنسول بازی طرفداران بیشتری دارد. نصب بازی ps4 و بازی کردن در محیط آن‌ها به قدری جذاب و پرتنوع هستند که هر بازی کنی تمایل دارد مدت زمانی با انجام این بازی‌ها زمان خود را سپری نماید. اما متأسفانه قیمت دیسک‌ها بالا است و از طرفی امکان آسیب رسیدن به دیسک‌ها وجود دارد. از این رو در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های آنلاین و آفلاین مورد نظر خود را انتخاب کرده و به فروشگاه مورد نظر خود گزارش دهید. در صورتی که تمایل به بازی آنلاین داشته باشید باید بازی را به صورت قانونی روی دستگاه خود نصب کنید که به صورت طبیعی هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود. اما بازی‌های آفلاین ارزان‌تر هستند و در طول بازی با آن‌ها به هیچ عنوان نباید دستگاه را به اینترنت متصل نمایید.

نصب بازی روی ps4

از جمله روش‌های نصب بازی بسیار جذابی که به شما اجازه می‌دهد با بازیکنان در تمام دنیا ارتباط برقرار کرده و بازی خود را در تعامل با آن‌ها پیش ببرید نصب بازی ps4 آنلاین است. با نصب این بازی‌ها می‌توانید کنسول خود را به اینترنت متصل کنید و بازی‌های خود را به کمک و یا حتی در رقابت با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا پیش ببرید. این بازی‌ها جذابیت بسیار زیادی دارد و بازی کردن در آن‌ها از جمله مهم‌ترین روش‌های سرگرمی در دنیا به شمار می‌آید. چه بسا مسابقاتی که در بستر ا ین بازی‌ها برگزار شده و جوایز بسیار ارزنده‌ای نیز به برندگان پرداخت می‌شود.

اما هزینه نصب این بازی‌ها بالا است و اگر به عنوان یک بازیکن خرفه‌ای به انجام بازی‌های مشغول نیستید؛ نیاز نیست که این هزینه را پرداخت کنید. بازی‌های آفلاین بسیار زیادی نیز وجود دارد که بستر جذاب آن برای گذراندن اوقات فراغت مناسب است. نصب بازی ps4 افلاین با هزینه اندک این اجازه را به شما می‌دهد که بازی‌های روز دنیا را با اکانت‌های ثابت تجربه کنید. نصاب بازی اکانتی به شما برای بازی می‌دهد که با کمک آن می‌توانید از بازی کردن در این محیط لذت ببرید اما نباید سیستم خود را به اینترنت متصل کنید. در غیر این صورت امکان انجام بازی دیگر مقدور نخواهد بود.

نصب بازی کپی خور ps4 از دیگر روش‌های نصب بازی است. این مدل نصب تنها برای کنسول‌هایی امکان‌پذیر است که آپدیت آن‌ها تا ورژن 9 انجام گرفته شده باشد. در غیر این صورت امکان نصب این ورژن بازی‌ها مقدور نخواهد بود.

قیمت نصب بازی روی ps4

قیمت ریختن بازی روی ps4 با توجه به درخواست شما تعیین می‌شود. به عنوان مثال نصب پکیج بازی ps4 آنلاین نسبت به نمونه‌های افلاین بیشتر خواهد بود. اصولاً نصب بازی ps4 به انتخاب مشتری انجام می‌گیرد اما در پکیج تعدادی بازی نیز به انتخاب فروشگاه انجام می‌گیرد. از آنجایی که بازی‌های اکانتی نسبت به دیسکی حساس‌تر هستند؛ بهتر است ریختن این بازی‌ها را به شرکت یا فروشگاه معتبر بسپارید. شما در این فرایند ناچار هستید که کنسول خود را به صورت امانتی به مجموعه واگذار کنید و اگر شرکت معتبری را انتخاب نکنید؛ ممکن است به کنسول شما آسیب وارد شود. در مجموعه پی اس استور؛ کافی است تنها کنسول پی اس 4 خود را بدون هر گونه کابل به مجموعه امانت دهید. ضمانت سلامت کنسول را نیز دریافت نمایید. بعد از نصب بازی‌ها می‌توانید کنسول را دریافت کرده و بعد از اطمینان از ریخته شدن بازی‌های دلخواه، کنسول را بازگردانید.

مزایای نصب بازی پی اس فور

بازی‌های کنسولی از جمله سرگرمی‌های رایج در دنیا هستند. با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در این بازه زمانی نیاز به هیجان دارند و تمایل دارند که با انجام بازی انرژی درونی خود را تخلیه کنند، بازی‌های کنسولی را به عنوان سرگرمی در اوقات فراغت انتخاب می‌کنند. نصب بازی پلی استیشن 4 به والدین این اجازه را می‌دهد که بازی‌های مورد تأیید خود را شناسایی کند. و با کمترین هزینه آن را نصب نمایید.

از مزایای تخصصی ریختن بازی ps4 می‌توان به دریافت آن در روز عرضه جهانی آن اشاره کرد. تصور کنید زمانی که در تمامی دنیا یک بازی معرفی می‌شود ما در ایران بتوانیم آن بازی را دانلود کرده و استفاده نماییم. این مدل بازی‌ها این امکان را به شما می‌دهد که آن را Pre-load کنید و بازی را به روز عرضه جهانی آن بازگردانید. نسخه‌های دیجیتال برای تمامی عمر ماندگاری دارند و شما برخلاف نسخه‌های دیسکی نگران خرابی سی دی نخواهید بود. شما با کمک حساب کاربری می‌توانید آن را در لیست بازی‌های آرشیوی نگه دارید و هر زمان بخواهید می‌توانید آن را لود کرده و بازی کنید.

در زمان بازی با این نسخه بازی‌هایم توانید از سیستم اشتراک‌گذاری بازی با دیگر افراد نیز استفاده کنید. در ضمن در زمان خرید این بازی‌های می‌توانید از تخفیفاتی که شرکت‌ها برای شما اختصاص می‌دهند استفاده کنید.

البته می‌توان به تصرف حافظه داخلی دستگاه، طولانی بودن روند دانلود و عدم امکان فروش آن  به عنوان معایب نیز اشاره نماییم.

زمان نصب بازی در ps4 چقدر است؟

نصب بازی روی ps4 کپی خور زمان زیادی صرف نخواهد کرد. البته باید بدانید که بسته به تعداد بازی‌ها و نوع آن‌ها ممکن است ساعات مختلف را به شما اعلام نمایند. اما به صورت کلی از زمانی که دستگاه را تحویل می‌دهید تا زمانی که آن را تحویل می‌گیرید کمتر از 5 ساعت زمان صرف خواهد شد. در مورد دستگاه‌هایی که از شهرستان به دست ما می‌رسد، باید زمان رسیدن دستگاه و ارسال آن را نیز در نظر داشته باشید.