تعمیر دسته ps5

دسته پلی استیشن 5 یکی از پرقدرت‌ترین کنترلرهای کنسول بازی به شمار می‌رود. با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد این دسته، احتمال آن وجود دارد که به مرور زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به خدمات تعمیر دسته ps5 داشته باشد. در این وضعیت باید توجه داشته باشید که تعمیرات دسته  ps5 یک کار تخصصی است و اگر توسط کارشناسان ماهر انجام نشود، احتمال صدمه دیدن دسته و خرابی آن وجود دارد.

تعمیرات دسته PS5

تعمیر دسته پلی استیشن 5 در مرکز تخصصی مجموعه پی اس استور محدود به مورد خاصی نخواهد بود و شما در صورت وجود هر نوع مشکل می‌توانید به ما مراجعه کرده و از خدمات تخصصی کارشناسان ما استفاده کنید. از مهم‌ترین و رایج‌‌ترین خدمات این مرکز می‌توان به تعویض دکمه‌های مختلف موجود بر روی دسته ps5، تعویض باتری و سوکت شارژ، تعویض قاب و همینطور اسکلت داخلی دسته، تعمیر و تعویض میکروفون آن وغیره اشاره کرد.

 تعمیر دریفت دسته PS5

دریفت دسته ps5 زمانی اتفاق می‌افتد که یک یا هر دو جوی استیک روی کنترلر شما در جهت خاصی فشار داده می‌شوند، در حالیکه شاید حتی شما آن‌ها را لمس هم نکرده باشید. این مشکل ممکن است به دلیل فعال شدن سنسورهای زیر استیک توسط چیزی یا از کار افتادن آن‌ها در سطح نرم افزاری یا مکانیکی باشد. برای حل این مشکل در دو مورد اول، نیازی به باز کردن دسته ps5 نخواهد بود؛ اما در صورتی که دسته دچار مشکل مکانیکی شده باشد نیاز به باز کردن دارد.

شارژ نگه نداشتن دسته PS5 یا Dualsense

یکی از مشکلات رایج دسته‌های ps5 مشکل عدم نگهداری شارژ است. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که کابل شارژ کنترلر آن سالم و بدون ایراد باشد و اثری از پارگی در آن دیده نشود. در صورت سالم بودن کابل، نوبت به بررسی پورت یا درگاه USB می‌رسد. در مرحله بعد اگر نتوانستید مشکل را تشخیص دهید، لازم است که دسته ps5 شما توسط یک متخصص بررسی شود.

روشن نشدن دسته PS5

روشن نشدن دسته ps5 به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی موجود در بازار برای شارژ نمودن آن اشاره کرد. این شارژرها سبب سوختن مدار شارژ دسته ps5 می‌شوند. علاوه بر این در صورتی که باتری دسته شما دچار مشکل شده باشد، دسته شارژ نشده و در نتیجه نمی‌تواند روشن شود.

تعمیر دسته PS5 چه قدر زمان می برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر دسته ps5 نیاز است، به نوع مشکل به وجود آمده در آن بستگی دارد و نمی‌توان زمان دقیقی را بیان کرد. به طور کلی در صورتی که دسته خود را به یک مرکز تخصصی تعمیرات بسپارید، زمان کمتری را منتظر تعمیر آن خواهید ماند. اگر مشکل دسته ps5 شما پیچیده نباشد، به صورت سریع تعمیر می‌شود و می‌توانید آن را تقریبا پس از یک ساعت تحویل بگیرید. این مدت زمان بسته به پیچیدگی کار متفاوت خواهد بود.

قیمت تعمیر دسته PS5

برای تعیین هزینه تعمیر دسته ps5 ابتدا لازم است تا دستگاه عیب یابی شده و مشکل آن تشخیص داده شود. شدت خرابی نیز عاملی تاثیرگذار بر قیمت آن محسوب می‌شود. به طور کلی تعمیر قطعات دسته ps5 هزینه چندانی ندارد اما در صورتی که یکی از قطعات مهم آن همچون مین برد دستگاه دچار آسیب شدیدی شده باشد، به اندازه‌ای که قابل تعمیر نباشد، نیاز به تعویض قطعه خواهد بود. در این حالت قیمت قطعه خریداری و تعویض شده نیز سبب بالا رفتن هزینه تمام شده برای مشتری می‌شود.