تعمیر دسته ps4

خراب شدن و عدم عملکرد صحیح دسته ps4 یکی از بدترین اتفاق‌هایی است که می‌تواند برای یک گیمر پیش بیاید. خوشبختانه تعمیر دسته  ps4 امکان پذیر است و اکثر مشکلات به وجود آمده در آن را می‌توان برطرف کرد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تعمیر دسته بازی ps4 یک فرایند تخصصی و حساس است که نیاز به یک تعمیرکار متخصص و حرفه‌ای دارد. در صورت ناوارد بودن فرد، باز کردن دسته ps4 می‌تواند خسارت‌های بسیاری را به دنبال داشته و هزینه‌های اضافی برایتان بتراشد.

مرکز تعمیر دسته PS4

همانطور که می‌دانید تعمیرات تخصصی دسته  ps4 در حالت کلی به مشکلات سخت افزاری یا موارد جزئی مربوط به نرم افزار آن مربوط می‌شود. در هر صورت شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تخصصی پی اس استور، با توجه به نوع خرابی دسته خود، خدمات و سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت دریافت نمایید. خدمات تعمیر دسته پی اس 4 در این مرکز شامل تمامی مشکلات مربوط به این دستگاه می‌شود.

تعمیر آنالوگ دسته PS4

آنالوگ‌های دسته بازی پلی استیشن 4 یکی از بخش‌های پرکاربرد آن محسوب می‌شوند که در اثر محکم فشار دادن و گرد و غبار ممکن است به مرور زمان دچار سفتی یا بد کار کردن شوند. در صورتی که مشکل به وجود آمده به خاطر گیر کردن گرد و غبار در زیر آنالوگ باشد، به راحتی رفع می‌شود اما اگر بخش‌های داخلی دسته دچار مشکل شده باشند، نیاز به تعویض آنالوگ دسته ps4 خواهد بود.

تعمیر شوک دسته PS4

موارد بسیاری گزارش شده که شوک دسته ps4 در حین انجام بازی انحراف داشته و جهت حرکت را به درستی به رایانه انتقال نمی‌دهد. این مشکل می‌تواند بر اثر عوامل مختلفی به وجود بیاید اما تعمیر آن توسط متخصصان حرفه‌ای قابل انجام است. توجه داشته باشید که نداشتن مهارت کافی برای تعویض یا تعمیر این قطعه، می‌تواند بر کیفیت عملکرد آن تاثیر گذاشته و شما را با مشکل مواجه کند.

تعمیر دکمه r2 دسته PS4

دکمه r2 یکی از دکمه‌های پراستفاده در دسته ps4 است که به دلیل کارکرد بالا، احتمال خراب شدن آن وجود دارد. تعمیر r2 دسته ps4 باید بر اساس علت خرابی آن انجام گیرد؛ به عنوان مثال در صورتی که به دلیل خرابی فلت ذغال دسته یا ریبون‌ها، عملکرد این دکمه با اختلال مواجه شده باشد، لازم است نسبت به تعویض آن اقدام شود.

تعمیر دکمه l2 دسته PS4

دکمه l2 به دلایل مختلفی از جمله خرابی ریبون، خورده شدن اسفنج پشت ریبون و یا حتی وجود مشکل در IC کنترل برد دسته به وجود می‌آید؛ از این رو لازم است تا تشخیص آن را به یک تعمیرکار زبده و ماهر بسپارید تا با تشخیص درست، در صدد رفع آن برآید.

تعمیر سوکت شارژ دسته PS4

اگر دسته ps4 شما شارژ نمی‌شود یا از مشکلاتی همچون قطع و وصلی در هنگام شارژ برخوردار است، یکی از دلایل آن می‌تواند خرابی سوکت شارژ باشد. سوکت شارژ باید توسط یک متخصص بررسی شده و در صورت داشتن قابلیت تعمیر، مشکل آن رفع شود و در غیر این صورت، بهتر است این سوکت را تعویض نمایید.

روشن نشدن دسته PS4

یکی از مشکلاتی که در دسته ps4 با آن رو به رو می‌شوید، مشکل روشن نشدن آن است. دلایل مختلفی برای به وجود آمدن این مشکل وجود دارد اما مهم‌ترین آن‌ها استفاده از شارژرهای غیر اورجینال و یا شارژر موبایل برای شارژ کردن دسته است. این کار منجر به سوختن IC دستگاه می‌شود. توصیه می‌شود برای تشخیص مشکل و تعویض IC حتما به تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص مراجعه کنید؛ زیرا بردها و قطعات برخی از دسته‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.

هزینه تعمیر دسته PS4

به طور کلی هزینه تعمیر دسته پلی استیشن 4 بسته به نوع دسته و تعمیری که بر روی آن انجام می‌گیرد (تعویض ذغالی زیر دکمه‌ها، تعویض دکمه‌های آنالوگ، تعمیر یا تعویض IC، تعمیر برد و…) متفاوت است. در صورتی که دسته ps4 شما نیاز به تعویض قطعه‌ای داشته باشد، علاوه بر هزینه دستمزد تعویض، قیمت آن قطعه نیز محاسبه می‌شود.

با توجه به هزینه بالای دسته‌های مرغوب و باکیفیت، قیمت تعمیر دسته  ps4 بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. البته این موضوع که دسته بازی خود را به چه کسی می‌سپارید نیز بر هزینه تمام شده برای شما تاثیرگذار خواهد بود. شما می‌توانید تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات دسته PS4 را از مجموعه ما، با بهترین و مناسب‌ترین هزینه دریافت نمایید.