نصب بازی vr پلی استیشن

نصب بازی vr پلی استیشن ایده‌ای بسیار جذاب برای گذراندن اوقات فراغت است. محیطی بازی‌های مجازی به قدری جذاب و سرگرم‌کننده است که شاید بهترین ایده برای انجام بازی‌ها است. نصب بازی واقعیت مجازی پلی استیشن نیازمند داشتن هدست واقعیت مجازی است. در بعضی از بازی‌ها نیاز خواهید داشت که کنترل موو نیز داشته باشید. این بازی‌ها در اصل تفاوتی با بازی‌های معمول ندارند و سه روش برای نصب آن وجود دارد. روش اول خرید دیسک بازی، گزینه دوم نصب بازی آنلاین و در نهایت خرید اکانت و بازی به صورت آفلاین است. بازی‌های وی آر نسبت به بازی‌های ساده تنوع کمتری دارند؛ اما با این حال طراحان این بازی برای علاقه‌مندان هر ژانری بازی‌های جذابی طراحی کرده‌اند. از این رو قبل از هر کاری برای نصب بازی باید ژانر و بازی مد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش نصب دهید.

نصب بازی vr پلی استیشن

نصب بازی واقعیت مجازی پلی استیشن بعد از انتخاب بازی به راحتی انجام می‌گیرد. فقط کافی است که قبل از انتخاب بازی ژانر مورد نظر خود را انتخاب کرده و بازی‌های طراحی شده در آن ژانر را با هم مقایسه کنید. در انتخاب بازی می‌توانید از تجربه دیگران نیز استفاده کنید. در ادامه باید ببینید آیا تجهیزات مورد نیاز بازی را در اختیار دارید و یا اینکه باید آن‌ها را خریداری نمایید. اگر تصمیم دارید بازی را به عنوان هدیه به یکی از عزیزانتان تقدیم کنید، بهتر است به نوع بازی و تناسب آن با سن و سال فرد توجه نمایید. چرا که بازی‌های سخت اعتماد به نفس بازیکن را کاهش می‌دهد و بازی‌های ساده که برای سنین پایین طراحی شده، ساده هستند و جذابیت کمی خواهند داشت. در صورت نصب بازی به صورت آنلاین، این توانایی را خواهید داشت که با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا در ارتباط باشید. می‌توانید با هم تشکیل گروه داده و حتی برای حمله به گروه دیگر برنامه‌ریزی داشته باشید.

بازی‌های آفلاین این مزیت را ندارند و شما در صورت تمایل به بازی گروهی باید به صورت فیزیکی نیز در کنار هم قرار گیرید.

قیمت نصب بازی vr پلی استیشن

هزینه نصب بازی vr با توجه به نوع بازی تعیین می‌شود. اصولاً بازی‌های معروف و تازه منتشر شده، قیمت بیشتری دارند و از این رو هزینه نصب آن نیز بیشتر خواهد بود. ژانر بازی نیز تعیین‌کننده بازی است و در بازی‌هایی که گرافیک پیچیده‌تری دارند، هزینه بیشتری برای آن پرداخت خواهید کرد. اما مهم‌ترین موضوع در تعیین قیمت نوع بازی است.

 در نصب بازی‌های آنلاین جذابیت بیشتری دارد چرا که به راحتی می‌توانید با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا تعامل و رقابت داشته باشید.

بازی‌های دیسکی قیمت بالایی دارند و نصب آن‌ها سخت نخواهد بود.

نصب بازی آفلاین با توجه به داشتن ظرفیت و اکانت محدود قیمت بسیار مناسبی خواهد داشت اما به یاد داشته باشید، کنسول را به هیچ عنوان به اینترنت متصل نکنید. چرا که دیگر امکان بازی در محیط برای شما مقدور نخواهد بود.