نصب بازی ps5

مدت زمان زیادی از معرفی کنسول بازی PS5 نگذشته که نصب بازی ps5 برای آن آغاز شده است. نصب بازی پلی استیشن ۵ به صورت دیجیتال یکی از بهترین روش نصب بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز این کنسول بازی است. با اینکه دیسک‌های بازی این کنسول نیز به فروش می‌رسند، اما بازی‌های دیجیتال با مزایایی که برای بازیکنان فراهم کرده بیشتر مورد توجه قرار  دارند. با اینکه هر فرد با وارد شدن در محیط PS STORE می‌تواند بازی‌های مورد نظر خود را خریداری کرده و نصب کند؛ اما از آنجایی که امکان پرداخت اینترنتی برای ما ایرانیان محدود است، باید این کار را به فروشگاه‌ها و یا شرکت‌های مخصوص نصب بسپاریم. برای نصب این بازی‌ها دو انتخاب پیش روی شما است که گزینه اول نصب بازی‌های آنلاین و دیگری نصب بازی‌های آفلاین است.

بازی‌های آنلاین اجازه اشتراک بازی و تعامل با دیگر بازیکنان را فراهم می‌کند؛ اما در مورد آفلاین به هیچ عنوان نباید کنسول خود را به اینترنت متصل نمایید.

قیمت نصب بازی ps5

هزینه نصب بازی ps5 بسته به تعداد بازی‌ها و نوع بازی‌های انتخاب شده متفاوت است. به صورت کلی فروشگاه با این اجازه را به شما می‌دهد که تعداد بازی را انتخاب کرده و تعداد بازی نیز توسط فروشگاه روی کنسول شما نصب می‌شود. این پکیج‌ها دارای قیمت‌های مختلفی است که با توجه به علاقه و صلاح‌دید خود می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. نصب بازی‌ها بیشتر به قیمت تمام شده آن توسط شرکت سازنده مربوط است. مخصوصاً اگر بخواهید بازی‌های آنلاین روی کنسول نصب کنید؛ باید بودجه مالی بیشتری برای این کار خود در نظر داشته باشید. بازی‌های آنلاین جذابیت بسیار بیشتری داشته و گزینه جذاب‌تری برای هدیه دادن خواهند بود.

پکیج نصب بازی ps5

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های کنسول پی اس 5 به صورت آنلاین و آفلاین طراحی شده‌اند. نصب بازی ps5 افلاین قیمت بسیار مناسبی داشته و به شما اجازه می‌دهد که به صورت مرحله‌ای بازی را پیش ببرید. این بازی‌ها برای بازیکنانی که تنها جهت گذراندن اوقات فراغت اقدام به نصب بازی می‌کنند مناسب است. اما هنگام بازی نمی‌توانید با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشید و بازی تنها در صورتی گروهی خواهد بود که دوستان و عزیزانتان در کنار شما و در یک مکان جمع شوید.

نصب بازی ps5 آنلاین، این اجازه را می‌دهد که به صورت گروهی در تامی دنیا با هم بازی کنید. بازی می‌تواند به صورت تعاملی و در شکل هم‌گروهی انجام گیرد و یا اینکه به صورت رقابتی با دیگر بازیکنان انجام گیرد. بازی‌های آنلاین جذابیت بسیار بیشتری داشته و اغلب افرادی که به صورت حرفه‌ای به رشته بازی‌های کنسولی علاقه دارند؛ ترجیح می‌دهند به صورت آنلاین بازی کنند. بازی‌های آنلاین دارای مسابقاتی است که به صورت جهانی برگزار می‌شود و بازیکنانی از سراسر دنیا بدون اینکه در یک مکان جمع شوند در آن رقابت می‌کنند و برندگان جایزه‌های باارزشی دریافت می‌نمایند.

نصب بازی PS5 چه قدر زمان می‌برد؟

نصب بازی‌های دیجیتال به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. به عبارتی بازی توسط کنسول شما دانلود شده و نصب می‌شود. این موضوع که چقدر زمان نیاز است تا بازی‌های مورد نظر شما نصب شود به دو عامل بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها سرعت اینترنت است. با توجه به مشکلاتی که اینترنت در ایران دارد (تحریم و فیلتر)، سرعت نت برای دانلود بسیار کم است. در بعضی روزها این فاکتور به کمترین میزان خود می‌رسد و همین امر باعث می‌شود که زمان زیادی برای نصب بازی‌ها نیاز باشد. به صورت متوسط باید زمانی بین 3 تا 4 روز را در نظر داشته باشید.

آیا برای نصب بازی پلی استیشن 5 کنسول باز می‌شود؟

نصب بازی فعالیت تعمیراتی نیست و صرفاً با اتصال کابل LAN به قسمت پشت کنسول انجام می‌گیرد. از این رو به هیچ عنوان کنسول شما باز نخواهد شد. نصب کننده بازی، کنسول شما را به اینترنت متصل کرده و بازی‌های مورد نظر شما را دانلود کرده و روی کنسول نصب می‌کند.