تعمیر ایکس باکس

ایکس باکس کنسولی ششمین نسل کنسول بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید که توسط شرکت مایکروسافت تولید و عرضه می‌شود. این کنسول از پیشرفته‌ترین و بالاترین تکنولوژی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارد.

اما با وجود مقاومت و کیفیت بالا در این دستگاه، نمایندگی‌های زیادی به عنوان شرکت تعمیر ایکس باکس فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها پی اس استور است. تعمیرکاران و متخصصان این شرکت از فیلترهای ویژه عبور کردند و توانستند به این نقطه از علم و درک برای حل مشکلات و تعمیر xbox برسند.

البته این به معنای عدم کیفیت و مقاومت ایکس باکس نیست؛ بلکه همه وسایل جانبی مخصوصا کنسول‌های بازی غالبا دچار خرابی می‌شوند.

تعمیر ایکس باکس سری 360

تعمیرات ایکس باکس ۳۶۰ هنگام رخ دادن مشکلات قطعا از دغدغه‌های گیمرها است. کنسول‌های ایکس باکس از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین نسل کنسول است که همانند هر وسیله جانبی دیگری امکان خرابی و تمام شدن عمر آن وجود دارد.

کنسول xbox یک وسیله بازی قدرتمند است که توان و کیفیت بالا در اجرای بازی ویدئویی دارد. کنسول‌های ایکس باکس انواع مختلف دارند که یکی از آن‌ها xbox 360 است.

در تعمیرات xbox 360 بارزترین مشکلی که با آن رو به رو می‌شویم گرم شدن زیاد و سریع دستگاه بعد از سه ساعت بازی است.

با این حال روش‌های متعددی برای خنک کردن این دستگاه وجود دارد که اگر برای پیروی از آن‌ها اقدام نکنید دستگاه‌تان خراب می‌شود. مشکل دیگر این کنسول که افراد را مجبور به تعمیر می‌کند، سه چراغ شدن دستگاه است.

تعمیر ایکس باکس سری وان اس

یکی از انواع کنسول‌های ایکس باکس سری وان اس آن است که نسبت به نسخه قبلی یعنی ایکس باکس سریع وان بهتر است. در واقع این کنسول با هدف رفع عیوب xbox one طراحی شده که قابلیت‌های جدیدی را هم دارد.

اما تعمیرات ایکس باکس وان طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که به منظور از بین بردن ایرادات این کنسول انجام می‌شود. برای تعمیر این دستگاه باید مهارت ویژه‌ای داشت، زیرا ایکس باکس سری وان ساختار ظریفی دارد.

آنچه که در تعمیر ایکس باکس وان مورد توجه قرار می‌گیرد هم مثل xbox داغ شدن سریع دستگاه و سه چراغه شدن آن است. البته یکسری مشکلات دیگر چون روشن نشدن یا خاموش شدن، عدم شناسایی بازی و اجرای آن، عدم شناسایی دستگاه‌های جانبی در تعمیر ایکس باکس سری وان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر طرف شوند.

تعمیر ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس یکی از دو کنسول نسل جدید محسوب می‌شود که در مقایسه با دیگر کنسول‌ها کوچک‌تر و ارزان‌تر است. البته نسبت به نسل‌های بالاتر قوی نیست، اما همچنان جزو وسایل بازی قدرتمند محسوب می‌شود.

از آن‌جایی که ایکس باکس سری اس هم جزو دیگر کنسول‌های xbox است، پس تعمیرات آن خیلی متفاوت نیست. البته باز هم بستگی به نوع خرابی این کنسول و تعمیر و تعویض قطعات آن دارد.

سری اس ایکس باکس مقرون به صرفه‌ترین نوع کنسول xbox است. تنها عیبی که می‌توان در این وسیله پیدا کرد این است که درایو نوری ندارد، البته می‌توان نسخه دیجیتالی آن را خریداری کرد. برای افرادی که تا الان با کنسول‌های ایکس بازی نکردند این سری اس مناسب است.

تعمیر ایکس باکس سری ایکس

کنسول ایکس باکس سری ایکس را به عنوان قوی‌ترین سخت افزار نسبت به بقیه کنسول‌ها معرفی کرده‌اند که نسبت به کنسول ایکس باکس سری‌های قبل خیلی متفاوت است. به مشخصات زیر در مورد این کنسول توجه کنید:

  • پردازنده مرکزی zen 2 هشت
  • هسته سفارشی ای ام دی با فرکانس ۳.۸ گیگاهرتز
  • پردازنده گرافیکی RDNA2
  • GDDR6 RAM 16 گیگابایت
  • ۱ ترابایت حافظه SSD
  • اتصال DMI 2.1 با پشتیبانی 8K و سرعت ۶۰ هرتز

شماره تلفن تعمیرات ایکس باکس

هزینه تعمیرات کنسول بازی xbox اصلا ثابت نیست، چون مشکلات کنسول‌ها متفاوت است و در نتیجه هزینه تعمیر ایکس باکس به نوع تعمیر و همچنین وسایلی که برای تعمیر استفاده می‌شود، بستگی دارد. برای مثال اگر ایکس باکس شما به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، تعمیرکار باید قطعه با کیفیت و سازگار با دستگاه شما را خریداری کرده و روی کنسول نصب کند. پس هزینه خرید قطعه، تعویض آن و دستمزد تعمیرکار جمعا، هزینه کل تعمیرات کنسول را تعیین می‌کنند.

اما از آن‌جایی که این وسایل جانبی ساختار ظریف و حساسی دارند شما نمی‌توانید به هر تعمیرکاری اعتماد کنید. بلکه باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که اولا تجربه کار داشته باشند و دوما از هر لحاظ کیفیت تعمیر وسیله را تضمین کند.

پی اس استور جزو معدود شرکت‌هایی است می‌توانید برای تعمیر و تعویض قطعات کنسول به آن‌ها اعتماد کنید. چون هم تجربه کار دارند و هم هزینه زیادی را از شما دریافت نمی‌کنند.

شماره تلفن تعمیرات ایکس باکس پی اس استور 02144961650 می باشد، با ما در تماس باشید تا هم با این سایت به طور کامل آشنا شوید و هم با مشاوران ارتباط بر قرار کنید.

ایکس باکس به ندرت دچار مشکل می‌شود و ساختار بسیار قوی اما در عین حال ظریفی دارد. با این حال ایجاد نقص فنی در کنسول ایکس باکس یک امر معمولی است. یکی از مشکلات رایج ایکس باکس مربوط به خرابی اداپتور است.

اداپتور وظیفه خنک کردن دستگاه را بر عهده دارد. اگر یک خرابی حتی جزئی در این کنسول ایجاد شود منجر به خاموش شدن و خرابی اداپتور می‌شود. در صورتی که اداپتور به طور کلی بسوزد نمی‌توان آن را تعمیر کرد؛ اما اگر نیم سوز باشد آن را تعویض می‌کنند تا مثل قبل عمل کند.

تعمیر اداپتور ایکس باکس باید حتما توسط تعمیرکار انجام شود که این کار را می‌توانید به پی اس استور بسپارید. برای اطلاعات بیشتر، با کارشناسان سایت پی اس استور تماس بگیرید.