تعمیر ps4

برخی از مشکلات و عیب و ایراداتی که برای دسته بازی ps4 ممکن است پیش بیاید شامل فرسوده شدن آنالوگ‌ها، ذغالی‌ها، شوک و سایر اجزای آن است؛ بنابراین درصورتی که بعد از چند مدت استفاده این اجزاء نیاز به تعویض یا سرویس داشتند کاملا عادی و طبیعی است. برای جلوگیری از هزینه‌های بیشتر بهتر است که تعميرات ps4 توسط افراد کاربلد و ماهر انجام گیرد.

تعمیرات تخصصی PS4

معمولا اختلالاتی که در دسته بازی به وجود می‌آید می‌تواند به صورت نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. البته این مشکل در ورژن‌های مختلف متفاوت است. اکثر موارد خرابی دسته ps4 در با نمایش خطایی روی کنسول بازی نمایش داده می‌شود. اگر که مشکلات به صورت نرم افزاری باشد بیشتر مواقع می‌توان آن را حل کرد اما مشکلات سخت افزاری نیاز به تخصص بیشتری دارند که تعمیر ps4 تخصصی باید حتما توسط یک متخصص صورت گیرد. مواردی مثل سیم کشی دسته‌ها، رابط USB، خرابی قاب، داغ شدن بیش از حد و لرزش بی مورد دسته‌ها از جمله این مشکلات است که باید تعمیرات پلی استیشن ۴ را به یک کارشناس در این زمینه بسپارید.

خدمات تعمیرات پلی استیشن ۴

مراکز تعمیرات PS4 بسیاری وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها خدمات دریافت کنید؛ ولی همیشه قبل از هر کاری تحقیق انجام دهید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که دارای کارشناسان زبده و حرفه‌ای است. پی اس استور متشکل از کارشناسان و متخصصان کاربلد و متخصص است که علاوه بر تعمیر با پیشرفته‌ترین تجهیزات از مزیت‌های دیگری مثل خدمات مشاوره و گارانتی خدمات ارائه شده برخوردار است. شما می‌توانید همین الان تعمیر کنسول ps4 خود را به ما بسپارید و از این تمام این مزایا بهره‌مند شوید.

هزینه تعمیر PS4

هزینه تعمیرات ps4 به دو فاکتور تعمیر یا سرویس کنسول شما بستگی دارد. در صورتی که پلی استیشن شما نیاز به تعویض یک قطعه دارد این هزینه به اضافه تامین دستگاه حساب می‌شود. بعد از ثبت درخواست شما کارشناسان ما تمام موارد مربوط به این کار و هزینه را به شما اعلام خواهند کرد.